четвртак, 24. март 2011.


Ovo je mračno doba.Možda sam ja jednostavno nesposoban da sagledam belinu I svetlost.Možda je sasvim suprotno.Tražim te na pogrešnom mestu u pogrešnom trenutku.Tražim te u tuđem gradu na tuđem mestu.Možda si I ti tuđa.Tražiš I ti mene.Sanjaš da umem da se smejem, da umem da štitim I da znam da volim.Možda je I sasvim suprotno.Ako me nađeš vrati me tamo gde pripadam.Ne daj mi da plačem.Pokrij mi oči.Otvori mi srce širom.Posle me pusti da odlutam u beskraj I suton ravničarske jeseni.Tamo pripadam,ako nisi znala.Ako te nađem znam šta ću sa tobom.Sačuvaću te u grudima I krvi.Zalepiću te na svoju kožu.Ako izdržiš, možda I naučim da te volim a možda će biti sasvim suprotno.Prihvatam krivicu za svaku svoju sitnicu.Sam odgovaram sebi I to isključivo za sebe, a ti vidi šta ćeš sa sobom kad mene ne bude…Do tad, ako se ne sretnemo, da znaš da te još uvek tražim…

Нема коментара:

Постави коментар